• Het vertrouwde gezicht
    Ondersteund

    Dit is wat wij u allemaal uit handen kunnen nemen

  • 1

Gebruikersondersteuning

Onze Servicedesk functioneert als eerste aanspreekpunt voor uw gebruikers en verleent de zogenaamde "eerste hulp".

Lees meer...

Pro-actief beheer

Daar waar de Servicedesk een ad-hoc karakter heeft, heeft Systeembeheer juist een structureel en preventief karakter

Lees meer...

IT management

Het is ons streven om te functioneren als uw ICT-afdeling met alle daarbij behorende verantwoordelijkheden

Lees meer...

Change management

Een “Change” ook wel verbetertraject genoemd, behandelen wij als een projectmatige aanpassing

Lees meer...

Uw medewerkers willen probleemloos werken zonder zich zorgen te maken over de achterliggende technologie. Om dit mogelijk te maken moeten functionaliteiten, vaardigheden en systemen vlekkeloos op elkaar zijn afgestemd. Managed IT onderscheidt hierin vier belangrijke pijlers wanneer het gaat over IT beheer.